PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





03 September 2011

Skodeng Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!

Bila sampainya 31 Ogos akan ada empat mender yang..Pertama, media massa sorot semula perjuangan tokoh-tokoh negara semasa menuntut kemerdekaan dari British..Kedua, sambutan hari kemerdekaan..Ketiga, pacak bendera Malaysia..bendera negeri pun ada gak nak tumpang glamer..jangan pacak bendera Israel dah ler kot nanti sekali dengan keter kener campak dalam laut..

Tapi betul ker kita dah merdeka?Honestly aku tak rasa susah payah perjuangan mereka..aku terasa macam anak manja yang dah berumur 34 tahun..makan pun ibu tolong suapkan..goyang k### orang kedah kata..dok saja..semua tersedia..cuba kalau ibu meninggal...hahaha baru tahu azab dia kener wat sendiri..

Perjuangan menuntut kemerdekaan dari BRITISH dah tamat sebaik sahaja Tunku melaung Merdeka..dari British jer.. Sekarang nih pun masih ada perjuangan..AKU nak berkuasa by any mean.. AKU..AKU nak kawin sejenis..AKU nak Kelab Islam Murtad..AKU sokong Chin Peng..woah banyak lagi..AKU nak Malaysia jadi Liberal..tak larat nak senarai..tapi saper AKU?Saper-saper yang rasa tu perjuangan dia..Anda bagaimana? nak ker di bolehkan kahwin sejenis..Setahu aku lembu pon kalau nak memantat dia cari lembu betina..

Perjuangan aku? Sara bini dan bakal anak aku..tuh jer..Pasal komen Mat Sabu..

Nih yang aku nampak dengan otak lembu aku..

Komunis mendakwa mereka berperang dengan british untuk menuntut kemerdekaan Tanah Melayu..Tentera atau orang awam yang bekerjasama dengan British adalah musuh.

tapi sebab aku pakai otak lembu aku tak nampak kaitan dia..kalau bekerjasama dengan komunis dianggap pa lak?Komunis bunuh ayah..rogol adik..maklum la adik baru nak masuk lima belas..putih lak tuh..depa kelar mak sebab nak tolong ayah..nasib bek aku selamat sebab tengah update blog..so pe kater kita sokong komunis..atas kebaikan komunis membunuh sesape bekerjasama dengan british..menyeksa..membakar uih banyak lagi kebaikan dia..so kita sokong komunis lawan british..Kelak nanti kita jadik hero..Nak jadi Hero? Meh la sokong komunis..Ala kita bekerjasama kejap jer..dah tumbang british nanti kita perintah bersama..kan kan kan?hahaha..wake up weh..suka tengok mobee kan? besa kan tengok hang tikam belakang aku..aku tikam belakang hang..mana ada politik bersih sekarang nih..sume same jer..

No comments:

Post a Comment