PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





02 August 2011

Skodeng Melentur Buluh Biar Dari Rebung

Baru-baru nih aku balik kampung..secara kebetulan adik lelaki aku yang bongsu balik bersama anak perempuan sulung berusia 2 tahun.




Pertama kali aku tengok..maklum la aku merantau..comel!!petah bercakap..Tapi dah jadi tabiat aku..aku nak anak-anak sedara aku takutkan aku..senang nak ajar..senang nak tegur..




So apa lagi aku wat satu impression...


Ha ha ha..mcm gambar kat atas..jelingan sudut 180°..raut muka macam orang sembelit..kononya bapak sedara gangstar..





Tapi mungkin nih yang dia nampak sebab dia nangis..hahaha setan punya bapak sedara..




Tapi tu la maksud aku..aku nak depa bila besor pandang aku sebagai diktator kuku besi.No kompromi.Sebab tuh sepupu dia yang lain kalau aku jeling jer..dah melalak..Dengar jer aku balik dah kelam kabut cari tempat selamat..biasanya mak depa la.






Simpati tak?Bila aku tengok depa nangis..aku terus ketawa..makin kuat lak menangis..bad unker..biar la depa sok bila besor benci aku..asalkan aku dapat didik depa..Sebab pengalaman mengajar aku..budak-budak sekarang bila besor mcm2 jadik..so biar la aku jadik watak jahat..

No comments:

Post a Comment