PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





11 July 2011

Skodeng Bersih 2.0








Dah baper hari dah Perhimpunan Bersih berlalu..aktuali aku tak berminat dengan politik..yang aku tahu cukup time aku pangkah..aku tak kisah pangkah PAS ker Barisan ker..Kalau aku rasa calon tu layak aku pangkah jer..PRU lepas aku pangkah dua-dua.. Parlimen PAS Adun BN..




Sikit benar yang pergi..rakyat Malaysia ada 27.5 juta tak kan ciput jer..nampak benor tak der sokongan..sokongan moral banyak la kot..yang pergi pun berbelah bagi..ada yang ngikut jer..ada yang nak cari pengalaman..weh bukan senang nak rasa kener flush dengan tear gas..ada yang betul-betul nak pergi..




Aku cuma sokong pemimpin yang aku conpident..Tak kisah la PAS atau Barisan..Keadilan jauh sekali aku nak sokong..Kenapa aku sokong dua parti..tak tetap pendirian ker?




Mudah jer kat tempat aku kan ada Adun dengan Parlimen..bila aku rasa calon tu berkaliber aku tak kisah PAS atau Barisan.Tapi kalau calon dia Keadilan atau DAP aku buat undi rosak jer..




No comments:

Post a Comment