PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





12 June 2011

Skodeng Mos Impoten

Sume orang ada mende yang penting dalam hidup dia..peminta sedekah pun ada valuable thing dalam hidup dia..

Rakan sekerja aku bertanya tadi..'eh ko cuti eh..naper ko datang..'memang aku bercuti tapi aku risaukan unit aku..unit aku equal kerja aku equal my life, persamaan yang mudah.

Sorang lagi budak praktikal bertanya kenapa nampak lesu?Yer la on da way nak balik kampung aku col opis..sorang dari unit aku mc..so aku patah balik untuk cover kejap..Aku bukan seorang perfek pasal kerja..tapi aku berpegang pada prinsip no work no money..

Bila seseorang malas mengenai kerja selidik dulu kaji secara mendalam..jika dia secara serius memikirkan pasal kerja..apabila dia gagal melaksanakan tugasan yang diberi dia mendapat critical blow..so jadi ler moody..tak bersemangat..kener lak ada opis mate gedik lebih dia bagi finishing move..COMBO!! hahaha terus K.O..so bos-bos gan opis mate kener la bagi sokongan moral..

Prinsip aku..AKU,KERJA DAN ISTERI..(kot-kot ada pompuan simpanan ok gak)hahaha..hei eberibody has a dark side k..


No comments:

Post a Comment