PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





29 June 2011

Skodeng Kita dan Orang




Kenalan>Rakan>Sahabat>Teman

Itu level hubungan.Aku kelaskan ikut level..Ini cara aku..

Kenalan.

Cuma amik masa beberapa minit saja..kita dah leh anggap kenalan kita..nama pon kenal..Jarang kita berminat nak amik no phone untuk simpan..

Rakan

Ha nih bersepah-sepah..rakan nih la kita selalu join makan..gi bowling..karok ker..rompak 7 e ker..yang pasti hubungan agak rapat..setakat nak bermalam kat rumah ok jer..tapi kaco adik pompuan mau bersepai gigi..

Sahabat

Ha yang nih susah cari..yang aku tahu ada satu tahap dia sanggup mempetaruhkan nyawa dia sendiri demi sahabat dia..ibarat isi dan kuku..tak semestinya kenalan dari kecik..tampar paha kiri paha kiri sakit..hahaha..sakit demam..muka dia la yang kiter nampak dulu..baper ramai sahabat yang ko orang ada?be honest..

Anyway cari ler kenalan ker..kawan ker sahabat ker..

Teman adalah level untuk Suami atau Isteri..hahaha nih best..kelak dia juga akan jadi teman kita di akhirat..Term and Condition Apply..kuang kuang kuang..



Huuuuuu..hehehe..bini aku p kusus..3 hari..yehaaaa...leh ler aku abiskan masa dengan kenalan rakan taulan..sahabat?ader baru jer plan nak lepak umah dia..
Rumah line clear..

No comments:

Post a Comment