PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





28 June 2011

Skodeng Karak Da Movie

Udah tengok citer Karak? Kalau reader nak cari filem untuk menghabiskan masa atau sekadar tontonan ringan inilah filem dia..Seram? Ini sudut pandangan aku ler..

Tak seram pon..make up masih nampak kecacatan..luka kat muka Jack macam ditampal..nampak layer makeup lagi..bila aku tengok movie aku suka tengok detail dia..masa adengan hantu memegang dua watak lelaki Nik dan Jack..hantu tu nampak macam kener gantung dengan wire..ada lagi..cuba belek lagi..aku tengok kejap-kejap jer..sebab aku dah boring..

Bila tengok movie..bila ada kecacatan yang boleh hilangkan feel tonton memang asa boring..pernah tengok filem dari Thai..seram giler..cuak giler keluar malam..lupa tajuk..kalau tak leh aku cadangkan tonton..kalau aku dah rasa seram..reader mesti lagi asa seram..aku tak nak tengok filem tu lagi dah..

Waktu nak tidur terbayang wanita hodoh nak terkam aku..sekilas saja..beberapa kali tapi dalam rupa yang lain..dan aku sure bukan dari watak movie Thai..maybe perasaan aku..aku bukan jenis yang mudah dimomokan dengan filem seram..tapi kalau aku asa macam tuh filem tuh kira hebat la leh tinggalkan image seram dalam otak aku..

Lagi pon kat umah aku sekarang nih dah berapa kali dah aku ternampak bayangan melintas keluar dari dalam toilet..first aku tengok kucing..second dan seterusnya bayangan orang..

Bini aku pon mengadu semasa dia memasak dia rasa macam ada sesuatu di belakang dia..creepy..

No comments:

Post a Comment