PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





02 April 2011

Skodeng Tak Percaya!!


Aktuali..tak percaya buka pasal kucing mandi dalam bathtub siap pakai bath lotion..tapi aku tak percaya aku dah balik Kedah..menetap di Kedah semula..wuhooooooo...so ari sok aku first day lapor diri di UiTM Merbok..


Please hit me..macam mimpi..no way!!Sengaja aku cuti awal pada 30hb March..huuu nak ilek la jugak..baru nih sampai jer umah terus aku peluk...peluk apa?Hahaha...macam setan kan..sebab tuh bini aku cakap aku tak da perasaan..aku peluk komputer aku..dah sebulan lebih tak jamah dia..man.. i miss my pc so much..


Komputer pejabat bersepah-sepah tetapi tak sama dengan yang nih..this one so special..


Dah aku dah nak tido..Sok test rempit g kerja..baper lamer nak sampai..


Gud nite eberibodi..


No comments:

Post a Comment