PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





14 April 2011

Skodeng My Kitten

Anak kucing kat rumah aku ada 5 ekor..ibu dia kecik jer..ntah kucing jantan mana yang macho membuntingkan dia..hasilnya tadaa!!!! 5 ekor anak kucing yang comel-comel..siap dengan bulu kembang lagi..dan aku dah boleh agak bila besar sikit mesti ada yang kebas seperti yang berlaku sebelumnya..umah kampung besa lar..kucing dibiar bebas berkeliaran..







Hampehnya kalau kucing tuh berkurap sakit nak mampos suka berak merata-rata dibuang depan rumah aku pulak..bila kucing aku yang siap dilatih buang kat luar rumah nak pulak kebas..anyway yang atas tuh lokasi orang membuang kucing. Ntah apa yang istemewanya dengan pokok riang tu (loghat kedah: reyang) dijadikan sebagai lokasi membuang kucing.Nih Kampung Kobah bersebelahan dengan kampung aku..nih ler kampung bini aku.hahaha dekatkan? tak sampai 2 kilo..


No comments:

Post a Comment