PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





14 April 2011

Skodeng Gigi Aku!!!!!

Setelah sekian lama aku sakit gigi pada malam hari ahad lepas is da worst..gigi bongsu bawah sebelah kiri..damn..that hurt..Sakitnya tuhan jer yang tahu..Pada 2009 aku menjalani pembedahan gigi bongsu bawah kiri that cost me exactly RM 500..wat a big mistake..because a year later aku kener cabut geraham bersebelahan denganya.. Pada hari isnin lepas aku mengalami sait gigi tahap kritikal..so selepas x ray doc sarankan dicabut serta merta sebab gigi bongsu menolak gigi geraham..contact point sudah berlubang sehingga saraf.. So bila cabut problem solve but ada masalah len lak..mata aku kabur sebelah..siap dengan demam lagi.. adesh...

Sakit tak masa cabut? Cuba dulu baru tahu.. Cam mana asa sakit gigi?Perghhhh..sakit tok sah nak cakap..asa nak wat tumbukan tanpa bayang kat dinding..Asa sendiri ler..baru best..ada experience sendirik..hahaha gud luck and please sabor la banyak-banyak lebih-lebih lagi ada jiran yang ada anak kecil yang suara dia terlebih twitter..

No comments:

Post a Comment