PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





20 April 2011

Skodeng Blurrrrrr..









Aku blurr..aku confused..aku pening..tapi belum sampai tahap tensen lagi..sebab dia aku happy..bertugas di kampung halaman banyak kelebihan..


Ntah kadang-kadang aku terasa macam nak jadi monyet lak..lompat atas meja buat aksi monyet gatal..hahaha sure bos aku Puan Norhayati buat selamber slam..Bertugas di Unit Perkhidmatan Maklumat memerlukan kita tahu serba serbi..problemnya aku bengap..Manual Datastream setebal 2 inci pon tak terhapal lagi..hampeh tol..tak kan aku nak kener rebus minum air dia kot?


Air ketum ok la jugak..yang original jer..no additive..next aku story pasal daun ketum kay..apa yang salah atau apa yang tak..


No comments:

Post a Comment