PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





08 February 2011

Skodeng Wohoooo..

Semalam ada beberapa perkara menarik yang berlaku..pertama semasa dalam perjalanan aku ke pejabat..kejadian dalam pukul 7:50 pagi..sebuah kereta bergesel dengan aku..nyaris aku terbabas dan tercampak ke laluan semi truck yang follow dari belakang..pemandunya seoarang wanita..aku tahu dia salah badget..dia ingatkan sisi kereta dia dapat melepasi aku..atau dia sedang kemiangan nak bergesel dengan aku..tak tau lar..tapi at least aku selamat..

Petangnya semasa obertime selepas waktu magrib kawan aku nampak bayang perempuan..bila tengok kat cctv tak der pulak..masa dia nampak tu memang dia nak ngorat..tapi bila tengok balik terus ghaib..hahaha..salah target..Malam tuh kami balik awal..kul 9mlm dah lari balik..huhuhu...aku balik awal sebab ada plan lain..

Lepas balik aku layan green hornet..dah lama tak tengok gambar super hero nih..dah penat akhirnya aku tergolek kepenatan..

No comments:

Post a Comment