PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





27 February 2011

Skodeng Esc Button


Ada tak sesape yang terpikir jika kita ada Esc key..tekan jer...zapppp..sume masalah hilang..tekan jer kita leh keluar dari problem..Dream on..hahaha..
Baru-baru nih..aku dalam dilema..aku berkahwin pada umur 32 tahun..shit!!that true..sekarang aku 33 tahun..Wife aku sekarang baru mencecah 24..that double shit!!Aku terfikir jika aku lambat dapat anak..susah ler..aku dah pencen pon anak masih sekolah..payahkan?jalan terketaq2 anak masih sekolah menengah..
Abang tunggal aku tunggu selama 8 tahun baru mendapat zuriat pertama..the only one..so pada suatu malam Januari..semasa penumpang bas sedang tidor, aku mengadu pada Yang Maha Esa..'Hanya Dia sahaja yang mengetahui bila aku mati..hanya dia sahaja tahu rezeki aku..' kemudian aku berdoa agar cepat beroleh rezeki..sedar-sedar dada aku berdebar..seakan-akan terasa geli di dalam dada..Malah tanpa aku sedar juga aku menangis..aku tak tahu kenapa..tapi serius aku rasa kecik sangat di hadapan Dia..
Aku balik kampung berjumpa bini aku pon sebulan sekali..selalu timing salah..aku balik masa dia di luar waktu subur..yer la cuti tak sama..semasa aku berdoa..terlintas dalam fikiran aku ini mustahil bagi aku..tapi jika Allah berkehendakan sesuatu terjadi sangat mudah bagiNya..tiba-tiba aku rasa tenang..ntah..susah aku nak gambarkan..aku rasa selesa..selamat..bagaikan seorang anak kecil berada dalam pangkuan ibunya..
Story nih aku tak citer gn sesapa lagi even my wife..sebab aku tak nampak kaitan..bila wife aku disahkan pregnen ..woah..Alhamdullillah..baru aku nampak kaitan..


No comments:

Post a Comment