PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





27 February 2011

i'm back

Fuhhhh...dah lama jugak la aku tak jengah blog nih..bz dengan nak abiskan kerja sebelum aku berpindah ke Kedah..akhirnya dapat jugak aku bertukar ke tempat lahir aku..agak lama jugak aku menetap di Shah Alam..tapi slang Kedah aku masih pekat giler..

Untuk sementara waktu aku tak lagi post gambar ngeri..huhuhu..tak nak wife aku baca..walau minat dia macam aku jugak..sesuatu sedang berlaku..mengejutkan aku..epi..panik..blurr..sedih..sampaikan aku menekap muka kat bantal menangis..sampai mata aku bengkak..(tipu jer)





Aku memang terkejut..serius shit..walau aku dah agak..tapi aku masih lagi terkejut..



Nih Klu dia...
Sekitar bulan Oktober akan lahir Kraznaya Jr..wuhooooo...Epi? I'm..Sebab tuh ler aku hentikan tempekan gambar ngeri..*sigh*..

No comments:

Post a Comment