PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





20 January 2011

Skodeng Our Daily Cycle..

Meh kita skodeng cycle harian kita..aku rasa ramai yang alami cycle nih tak kira lelaki atau perempuan..jahat atau baik...kaya atau miskin..




Bertapa malasnya nak bangun..apatah lagi selepas mengeliat..cuaca sejuk lak..bini ader sebelah lak..pergh...malas nak bangun tahap kuda kepang..




Bangun jugak..mandi..sarapan.. sambil dalam perjalanan ke pejabat mengantuk lagi..masa kerja pun ngantuk..asyik tingat bantal jer..



Tapi yang dapat bertahan..akhirnya dah segar..mana yang tak dapat bertahan ada la tu gugur kat medan bawah meja ker..kat surau ker..



Malam melalak mengalahkan pontianak..rilek la malam masih muda..bergantung kepada minat.. apa yang nak dibuat..



Kul 3 pagi mula rasa mengantuk.."weh..sok aku nak keja ..aku balik dulu ah.."





Fuhhhhh.. sedapnya tidor..leh peluk bantal bucuk lagi..Percaya ker tak cycle akan berulang kembali..


Hahaha..aku nak ilangkan mengantuk sebenarnya..kalau tak dah lama aku mengunakan hikmat menghilangkan diri aku..sampai bos aku tak tahu mana aku menghaibkan diri..

No comments:

Post a Comment