PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





15 January 2011

Skodeng Muda dan Tua Ada Beza..

Kenal Justine Bieber? Sehingga post ni ditulis aku cuma tahu dia idol remaja. Penyanyi.. Kenegaraan dan lagu dia pun aku yak tahu dan tak pernah dengar sebab aku tak berminat nak amik tahu..

Cuma aku curious apa atuk tu buat kat konsert? Teman cucu ker? Tapi reaksi dia tak boleh blah..hahaha..jangan heart atttack dah ler..

Owh..aku perasan compared lelaki menjerit dengan pompoan menjerit..jeritan pompoan lebih nyaring dan menyakitkan telinga..mungkin sebab high frequancy..anyway sila test telinga anda kat sini berdasarkan frequency


Aku dulu bekerja dia kawasan yang pencemaran bunyi 120 db..sekarang telinga aku pun dah kureng..ditambah faktor usia lak..120 db enjin jet dowh..balik pun terngiang-ngiang lagi sebab otak playback balik..tensen..

No comments:

Post a Comment