PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





22 January 2011

Skodeng Mood Aku Bercountinued..



Memang layan giler animasi yang aku dapat baru nih..eksyen memang banyak..tak mengecewakan..apatah lagi beberapa filem aksi len yang aku layan sepanjang cuti nih..sebagai ending aku cuba mematahkan serangan trojan...aku nak test system pc aku sebab aku buat dual boot Window 7 and Window XP..sebab game yang lama tak kompatible dengan win 7. So dengan sengaja aku menjangkitkan PC aku dengan trojan..XP aku naik blue screen..system crash..Win 7 boleh boot macam biasa tetapi Avast aku asyik menjerit jer..padahal aku jangkitkan pada XP..

Hm..kener remove manual..balik nanti aku akan cuba guna Kapakski Birus Removal..baru jer aku donlod..nak tengok keberkesanan..dan beberapa tool lain..aku cuma nak test jer nak wat eksperimen..Kalau aku ada masa lapang dan mood aku yang ober terlebih aku suka mengetest macam-macam..


Gambar di bawah aku pun tak tahu per yang kucing tuh wat..menari kot..













Hahahaha..kan dah penat..poyo jer lebih..

No comments:

Post a Comment