PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





27 January 2011

Skodeng Baper Ramai Yang Seiras?

Pernah dengar ungkapan ada tujuh orang yang seiras dengan kita dalam dunia nih? Tiada bukti saintipik..tapi tuh lar ungkapan yang kita dengan..kabarnya bila kita dah jumpa semua seiras kita alamat dah nak ajal dah..hahaha..well aku dah jumpa dua..aktuali 1 dalam video.. 1 lagi kat tempat kerja.. dia dah kerja situ aku pulak first day kerja..




Sekitar tahun 2007 rakan sekerja aku datang berjumpa dengan aku..dia bawak satu klip video yang ada 2 perkara yang menarik..Pertama dia tunjukan klip seks 1 pasangan..sebelum tuh dia ada cakap aku memang gila babi main dengan underage.. Kedua bila aku nampak pelakon lelaki berbakat tuh nyaris aku nak cakap FIRE IN DA HOLE!! Kalau tak hs dia aku dah campak dalam lubang jamban..Pelakon dia memang seiras dengan aku..Pas tuh abis heboh cakap aku pedo..*sigh*...aku clash gn awek aku pun sebab tuh jugak..Puas aku nafikan..at last kawan aku yang sorang lagi cakap dia kenal dengan semua adik2 angkat aku..yang dalam video tu orang lain muka jer serupa..baru depa percaya..



Ketika aku mula bekerja di sebuah syarikat menapak jer depan pintu dah kener attack dengan sowang awek..dia cakap 'kata berani nak tunjuk muka lagi'..lepas tuh macam-macam jampi serapah keluar..jantan tak guna..kaki betina..playboy..abis madu sepah dibuang..kawan2 dia tolong ngapikan lagi..ramai yang tonton dowh..puas aku cakap aku tak kenal dia..dia pulak makin menjadi..tiba-tiba dia terdiam..dia tengok belakang aku tanpa berkelip..Rupanya pakwe dia ada kat belakang aku..dia baru nak masuk kerja..hahaha seiras dowh..bezanya aku ada tahi lalat dia tak der..ari tuh gak awek dia benti kerja..soknya pakwe dia pulak notis 24 jam..kadang-kadang orang tak amik peduli perbezaan kecil facial..hahaha..mintak maaf pun dia tak ucap..



Aku citer seiras nih sebab aku ada terjumpa sesuatu..bila aku tengok terkejut beruk aku..nasib bek aku tak betul-betul jadik beruk..walau perangai memang dan dekat nak serupa..





Mereka nih seiras dengan orang yang aku kenal..Yang kiri seiras dengan kakak ex-girl aku cuma yang nih lebih ramping..yang tengah mirip adik angkat aku bezanya adik angkat aku lebih berkulit sawo matang..manja mengalahkan kucing nak beranak..yang kanan sekali mirip ex-girl aku cuma berbeza dia nih tak der tahi lalat bawah bibir..ex aku suka impress aku dengan masakan..so hari2 la makan bekal yang dia bawak..aku clash dengan dia sebab aku ada fair gn kakak dia..hu...kakak dia tak comel mcm dia..hahaha..tapi kakak dia pandai amik ati..manja n very-very naive..my peberet..

So aku terpikir wat a weird koinsiden..depa nih cuma seiras sahaja dengan orang yang aku kenal..Aku jumpa gambar nih kat forum kopitiam..Aktualy aku tengah nak cari gambar aweks2 zaman sekarang..sebab nak wat post perbezaan aweks dulu dan sekarang..tapi tak jadi sebab aku nyaris jadi beruk..

No comments:

Post a Comment