PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





19 December 2010

Skodeng Serangan Bom Di Masjid

Mingu lepas aku ada dapat emel dari rakan aku Kamal aka Kumar..Woah!! itu reaksi pertama aku..lepas tuh aku teringat masa aku kecik2 Ustaz ada mengatakan Nabi Muhammad dan para sahabat melarang memusnahkan rumah ibadat gereja dan sebagainya..mana yang ada dikekalkan..juga larangan membina gereja yang baru..

Ucapan atau perbuatan dari Nabi kita sebagai ajaran atau sunnah..so sekarang aku terfikir apa agama pengebom berani mati nih? Jika semasa peperangan Nabi melarang merosakan gereja apatah lagi Rumah Allah..

Tak banyak info yang aku ada mengenai emel ini..tapi berdasarkan apa yang aku tahu kejadian berlaku di Lahore, Pakistan..sini dan sini.. dari doploh keping aku upload byk nih jer..







No comments:

Post a Comment