PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





16 December 2010

Skodeng Aku Rest...

Aku Bosan!!




Minggu nih aku nak abihkan kerja aku..minggu depan aku aku pergi Negeri Sembilan dan Melaka lepas tu aku bercuti sampai la 3hb Januari..mungkin aku susah nak update blog..berukband tak der kat kampung halaman aku..


http://www.kosovoliberationarmy.com/




Aku terjumpa koleksi gambar masa perang Bosnia, Crotia dan serbia..





Bagi aku..bila sebut jer pasal rest..aku nak main game Call of Duty Black Ops..yes!!x sabar nak tunggu cuti..kira stat petang nih la..rest=gaming..itu definasi rest bagi aku..saper yang donlod game dari esydownloadsblogspot.com leh lar layan..


Aku dan dunia aku..

No comments:

Post a Comment