PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





21 November 2010

Skodeng Pelupa


Kalau dah tahap nih memang dasat pelupa dia..actualy aku pun sama..maklum lar dah makin berusia..kudrat pun dah tak da..aku asyik lupa tutup air..tutup swis iron..mcm2 lagi lar..pernah aku pergi kursus lupa tutup air bil aku melambung gila babeng.. *sigh*...anda pelupa?..
FAKTA LUPA.
1.Lupa daratan adalah perkara yang ahli keluarga dan rakan2 cukup menyampah jika anda ada menghidap penyakit ini.
2.Semakin ramai pompuan yang lupa dia bini orang..so sebab tu lar dia bergedik dengan lelaki lain..
3.Ramai suami buat-buat lupa bahwa dia dah beristeri..sampai dia tambah lagi sorang kat siam..tambah lagi satu kat spare kondominium..bertambah-tambah kat Bali..
4.kita seringkali lupa nyawa kita dah dekat nak tamat tempoh..
5.Kita selalu lupa bahawa kita suka sangat kena tipu..(jenis pelanduk nih) NO MLM!!
6.Lupa Sembahyang..
7.Bila kita lupa kunci rumah..penyangak akan buat-buat lupa dia menceroboh umah orang..
8..Aku dah lupa nak tulis apa..ar....

No comments:

Post a Comment