PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





17 November 2010

Skodeng Dont Do This At Home Or Anywhere

Kelmarin ada seorang rakan tanya aku..'eh nko sambil tengok gambar nih sambil makan yek..'actualy aku jijik dan geli kalau tengok kematian ngeri..apatah lagi kalau sedang makan..tetapi memandangkan ia cuma gambar maka aku tetap berselera..tetapi kalau live lain cerita..tak lar sampai nak makan depan si mati..samseng giler..Aku akan pening lalat kalau tengok darah..tapi tak lar sampai pengsan..

Masa wife aku kener pisau semasa kat dapur..dia datang kat aku mengadu..sambil dia menghulur jari dia yang luka..dengan selamba aku bagi plaster luka lepas tuh berlalu pergi..hoh dah dia tahu aku mabuk darah naper lar dia tunjuk pulak..


Wokeh layan gambar di bawah..punca kematian adalah beliau mengelar pergelangan tangan..
Wife aku cukup suka tengok gambar nih..so aku dedicate gambar nih kat dia..






Ini gambar semasa masih hidup..



No comments:

Post a Comment