PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





17 November 2010

Skodeng Citer Lama..


Manusia bukan kebal..so fragile..ingat..kalau kita merompak menyamun silap-silap haribulan barai kepala kena tembak..kalu nak sangat duit cari kejer..yang elok la..nak keja ker nak mati? Pilih la..

Jangan ada hubungan sulit dengan bini atau laki orang..kalau tak suka dengan isteri atau laki yang ada berpisah la cara elok..nyawa ada satu jer..

Jangan menindas orang bawahan..hidup tak kan ke mana..tak percaya buat la..

Jangan makan rasuah..lama-lama terkantoi jugak..masa tuh jangan gedik nak menangis dan malu.. aku memang fuckup kalau dah terkantoi baru nak nyesal..

Kalau dah bersalah terima sahaja teguran atau hukuman..jangan angkat geng kaki pukul lak..ingat orang lain bukan kayu..mereka pun boleh amik tindakan..

Pendek kata jangan buat jahat..kehidupan penjara memang azab..terust me i know..


Owh yer sebelum aku terlupa..kenapa nko orang kawin dengan isteri/suami nko orang?Sebab next post..aku tak tahu bila..aku nak ajak nko orang selami hati masing-masing..

No comments:

Post a Comment