PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





13 November 2010

Skodeng Benda Yang Susah Aku Nak Buat

Senyum..Itu lar yang susah nak aku buat..Kalau aku epi pun muka aku statik jer..Itu EPI..kalau berselisih dengan orang lain statik giler..Aku tak pandai senyum..

Dulu aku pernah syok kat sorang budak..comel giler babas..kalau tengok iman terbalik tiga empat kali..itu masa dia tak senyum..(dia pun jenis tak pandai senyum..)tapi kalau dia senyum..aku siap boleh berenang gaya bebas atas jalan raya..

Tak der jodoh..sob..sob..sob.. sbb aku tak direct to da point..suker dalam diam tak ke mana..Dia dah kawin..aku pun dah kawin..ex ex yang lain pun amai dah kawin..aku dengar kabar angin ada sorang yang dah janda..hehehe..hahahaha..(read:gelak jahat..)Tingin nak jumpa..wet da menet..bini aku boleh bertukar jadi T Rex..bila pasal kawin lebih dari satu.. Orang lelaki kalau lebih dari satu dia boleh bertukar jadi Super Mario..melompat-lompat..kalau Honey tak percaya cuba sain borang kebenaran..aku rasa semua pompuan macam tuh..hehehe orang laki bukanya leh pupus kalau kawin lebih dari satu..

k..layan lagu nih..sempena SENYUM..




PS:Ada satu fakta..jika suami memeluk seorang Isteri selama 10 saat setiap hari umur akan panjang selama 5 tahun..jika 4 orang isteri akan dapat 20 tahun..so bagi lar kawin lebih dari sorang..tetapi kalau memeluk isteri selama 10 saat semasa memandu kereta nyawa akan mejadi pendek..hahaha chiowww..

No comments:

Post a Comment