PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





03 October 2010

Skodeng Semakin Hampir..

Alhamdullilah..pertemuan dengan pengarah kampus pagi tadi berjalan lancar..dia pun dah sokong pertukaran aku ke kedah..Pertemuaan denganya sekejapjer dalam lima belas minit berbincang mengenai pertukaran..selebihnya aku melawat tempat yang aku akan bertugas kelak..ramah-ramah maklum lar loghat pun sama..ketika aku masuk jumpa bakal bos aku hampir melopong aku..sudah lar comel dah tuh masih belum berkahwin..

Nasib baik air liur aku tak meleleh kalau tak kansel nak tukar..petang nih aku bertolak balik Shah Alam dah..tak sabar nak sampai Shah Alam..

No comments:

Post a Comment