PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





31 October 2010

Skodeng PC Aku Demam..

Entah berapa kali PC aku kener virus..Yang aku pelik macam mana boleh terlepas ke dalam system..Aku pun tak pasti..Sama ada dari trojan belaan aku atau dari pendrive..maderpaker!!

Dengan segala security yang aku install pun kener gak..Udah ler tuh..kali nih aku kene Worm..memang lahanat..Worm memang sangat ditakuti oleh pengguna komputer oleh kerana sifatnya yang boleh menghaibkan data dan melinkupkan PC..

Nanti ada lagi..worm juga susah dikesan..bila dah kener baru tahu..dasyummm..memang lahanat..

Sekarang nih aku belum delete worm..sebab aku nak recheck balik file mana yang dah ghaib atau yang kener klon..

Huuuuuu....

No comments:

Post a Comment