PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





10 October 2010

Skodeng Past Tense n Present Tense

Mai kita skodeng diri kita..masa kita kecil, remaja dan dewasa..adakah kita berubah?Tentu lar berubah..solan bodoh nih pun aku tanya..tapi sedar tak ada benda yang tak berubah sejak kita kecil..apa dia?setiap orang berlainan..aku bila fikir balik ada dua benda yang tak berubah..aku suka makan cili sejak berumur 4 tahun..dan peberet drink aku adalah kopi..1 bungkus 2 ari jer bertahan..kuat giler..

Ada perubahan baik ada yang tak..ada yang kita kesalkan dan berharap masa boleh diundurkan supaya kita boleh berubah..masa aku remaja pernah aku terfikir aku mungkin akan jadi penjenayah yang paling dikehendaki..woahhh.. ada impian..dan ada arwah guru aku pernah berkata aku akan gal dalam hidup..kejam kan..future always changing..tapi ada benda yang dijanjikan tak berubah..ajal,jodoh dan rezeki..

Mai kita skodeng diri kita apa yang telah berubah..bila sharing gn kawan-kawan kadang-kadang best dan kadang-kadang kita cuba sembunyikan..gambar bawah sebagai motivasi untuk kita skodeng diri kita semula..mungkin ada yang tak berubah..mana nak tau..mungkin boleh share dengan cucu kelak..




Same as always..macam mana kita dengan parent kita?



Stared to the future..


Lar..idup lagi?Ada kawan-kawan kita dah arwah awal dari kita tak sempat remaja atau dewasa..kita?bila pulak?Scary?Kita akan mati jugak....just get ready..



Ada tabiat yang tak pernah berubah..adakah semasa tidur suka peluk bantal busuk yang dah 20 tahun?Atau dah tukar habit peluk bini yang dulunya teman sekampung?Ada ker?


No comments:

Post a Comment