PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





21 October 2010

Skodeng Aku Blurrrr..

Dah banyak ari aku tak update..sebab dia aku tengah kejar dateline.Lagi pun student tengah sibuk study untuk exam..



Macam hampeh lak dua tiga hari aku masuk keja lewat..selama kau kerja belum lagi kena tindakan atau kena marah..Biasanya aku ada perkara yang tak dapat nak dielakan..walau tak kena marah tapi aku malu dengan bos..

Sekarang ini internet lembab giler..kerja aku perlukan banyak pencarian data dalam internet..bila internet lembap secara automatik aku seakan cacat..Baru2 ini terjadi tragedi pada aku..data yang aku simpan dalam pendrive telah bertukar menjadi shortcut..bagi orang yang tak tahu dia akan format balik..sebenarnya data tuh ada lagi..cuma dia hidden data asal dan diletakan dud shortcut (shortcut kelentong).Post akan datang aku akan ajar step by step macam mana nak dapatkan data balik melalui command prompt.
Aku selalu kena tanya dengan student maacm mana nak buat nih..kadang-kadang tengok sampai nak nangis(depa.. bukan aku..kalau aku nagis macam gay lar pulak)..yer lar nak print pas tu nak submit..
So aku akan kongsi dan harap tip nih akan membantu..sebab aku sedar buka semua orang yang mahir komputer..

No comments:

Post a Comment