PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





06 October 2010

Skodeng Kemisterian..


Baru nih kan aku balik kampung..wife aku tingin sangat nak ronda-ronda dengan motorsikal diwaktu malam..so kami p la pantai merdeka..on da way nak balik kami melalui jalan hutan..ditengah hujan renyai-renyai pulak tuh..wife aku dah mengigil dah..asyik kata takut jer..

Tiba-tiba aku terasa kepala aku dilanggar..nasib baik tak terbabas..wife aku cuba bertanya tapi aku mintak dia diam jer..semasa tiba di Sungai Petani baru aku cakap..yang langgar aku tadi burung..sebenarnya aku nak sedapkan hati dia sahaja..aku tak nampak pun apa yang langgar aku..

Malam tuh bila dia nak pergi toilet di mintak aku temankan..semasa dia dengan aku nak tidur baru dia cerita..dia ternampak sesuatu yang putih langgar aku..dalam hati aku berkata mesti parah benda yang aku langgar..

Malam tuh kira-kira 3 pagi aku terkejut jaga sebab aku terasa ibu jari kaki kanan aku sakit seperti kena gigit..saper pernah kena gigit dengan lipan bara tau lar sakit macam mana..sampai sekarang aku pun tak tahu apa yang aku langgar..masa aku tunggang motor aku pakai hi beam, dual bulp dan cahaya dia memang terang..tapi aku tahu aku tak nampak apa-apa..hmmmm..pelik..kenapa bini aku jer nampak..siangnya ibu jari tak nampak bengkak pun..jadi bukanya serangga yang gigit..

No comments:

Post a Comment