PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





29 September 2010

Skodeng suatu ketika dulu..

Dulu masa aku sekolah rendah aku curi-curi dengar tape abang dengan kak aku..antara dia Dato' Shake.Best woo..yang tak best bila kantoi kena lempang dengan depa..huhuhu..

Artis zaman sekarang memang kureng giler..kadang-kadang aku pk apa yang bestnyer..Sekarang aku dengar apa saja lagu Rusia,Peranchis,German,Jepun asalkan bukan lagu melayu..tapi aku masih dengar lagu lama macam Dato' Shake atau Sudirman..biar pun berzaman lagu mereka tinggalkan kesan dalam hati kita..sama macam filem P Ramlee..tak jemu..serius shit tetap kelakar..

Lagi satu lagu raya yang didendangkan Dendang Perantau, Balik Kampung dan yang seusia denganya tetap segar berbanding lagu raya yang baru..lagu baru cepat bosan giler..

Bukan itu saja..dalam sukan zaman Mokhtar Dahari dengan David Arumugam lebih gemilang dari sekarang sampai jadi bahan ketawa..apa ilmu orang zaman dulu ek..makan nasik jugak..

No comments:

Post a Comment