PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





28 September 2010

Skodeng One Day..

Dua tiga hari lepas aku aku terserempak dengan seorang gadis..sekali pandang woahhhhhhh!!!Dua kali pandang fulamakkkkkkkkkkk...lepas tuh mata terminator aku pun scan body dia..woah...32B ngam-ngam.. pinggang 24 punggung 34.. 5 kaki 2 inci perfectly develop..tiga kali pandang aku terpaksa mereboot otak aku dua tiga kali..sebab otak aku semakin menjadi-jadi nakal dia..well i'm still a guy..

Budak perempuan tuh memang seperti yang aku gambarkan..Kalau nak bayangkan mcm gambar atas tuh..tapi gambar atas tuh kurang sikit jer dari dia. Yang buat aku tertarik dengan budak perempuan tuh adalah naive.. yeah.. naive..bukan sikap dia..tetapi perwatakan dia..ketrampilan..sebetulnya NAIVE adalah senjata utama perempuan dalam menewaskan lelaki..kalau lelaki naive aku anggap bengap..hahaha tak der makna nyer lelaki nampak naive..perempuan nak lelaki yg maskulin..badan macam keter sodok..gagah perkasa..

by da way artis di atas adalah Saki..cun kan..tetapi budak yang aku jumpa lagi comel..

2 comments:

  1. Jadi bro, tak kan lepas cham tu je... tak try tnya mana rumah, jln mana nak dituju...

    ReplyDelete
  2. 2ury:kalau aku masih bujang yer..siap aku kidnap terus..hahahaha

    ReplyDelete