PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





03 September 2010

Skodeng Berhati-hati di Musim Perayaan

Sempena 1 Syawal yang bakal menjelang suka sangat aku ingatkan kepada driver-driver agar berhati-hati dan jangan ober conpident..kalau nampak trailer di depan ketika cubaan memotong..jangan sangka dia akan memberi laluan dengan memperlahankan kenderaan tambah-tambah lagi kalau memotong trailer..tak pernah lagi aku jumpa kenderaan yang memperlahankan kenderaan bagi laluan kenderaan lain memotong..Jangan yakin sangat..'takper mesti lepas punya'(jangan pakai jampi nih)..head on kebiasaan membabitkan kemalangan maut..ingat..




Aku.. kelajuan kegemaran aku 60 km/j.. (Dulu 130-140km/j ) yup ketawa lar...aku masih sayangkan bini aku..nyawa aku..bila roh terpisah dari badan there is no turning back..Better safe then sorry..Dan sangat-sangat sakit giler bila accident..trust me i know..penah asa..cukup lar dah kener..tak nak dah..pengalaman tulang patah tapi tak dapat disimen..ada beberapa bahagian badan jika patah memang tidak disimen..sangat-sangat seksa..setiap detik hanya mampu meraung sakit bila bergerak...tobat dah..

No comments:

Post a Comment