PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





20 July 2010

Skodeng No More No Less Part 1

Bila aku wat post nih..aku rasa seronok..teruja..rasa berdebar-debar..rasa macam dah jadi milionere..rasa syok sesangat..sebabnya pejuang kebebasan nampak kecoolan sangat..senjata mereka yang dah usang berkarat..rata-rata aku tengok mereka mereka bersih..tenang aku tengok..senjata kebanyakan buatan russia ada jugak yang buatan US hasil rampasan semasa pertempuran..


Cool!!!!!Riak muka yang bersih..sejuk mata memandang..

Pejuang kebebasan biasa bergerak dalam kumpulan yang kecil..agar mudah pergerakan dan senang mengatur persembunyian sebelum ambush..yer lar dah lar tentera musuh mengunakan peralatan tentera yang canggih..taktikal mesti ader beb..


Ada jugak pejuang kebebasan ini dari negara luar..bukan dari warga tempatan negarayang bergolak..


Laporan media barat mengambarkan angka korban yang sikit di kalangan tentera penjajah..hmmm...betul ker?Okey nih sikit jer..nanti aku upload lagi..ader lagi...

No comments:

Post a Comment