PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





17 June 2010

Skodeng naper aku tak update blog

hehehe..malas aku nak update blog.walau dah ada draf..bagi ler aku masa untuk berpoya-poya.20hb nanti baru expired aku punya vacation..ntah lar tiba-tiba aku terasa malas nak masuk bertugas..kepada rakan-rakan seperjuangan..teruskan perjuangan anda..aku backing dari belakang jer..lebih tepat lagi dari rumah jek..gud luck..har har har...





3 comments:

  1. salam dude.....pe brg bergambar atas katil pakai baju...buat la cam mat salleh tu...kira free show la..muahwawawa

    ReplyDelete
  2. Selamat berskodeng di dalam lubuk kenikmatan..hahahah..

    Selamat jadi suami!

    ReplyDelete