PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





22 June 2010

Skodeng my peberet..

Aku minat bermain game..sejak sekolah rendah lagi. Sejak kebelakangan nih aku suka main game yang mempunyai graphic yang cun giler..sebab tuh aku sanggup habiskan ribuan ringgit untuk custom made pc aku..aku tak beli pakej pc yang pasang siap di kedai..aku lebih suka buat pilihan hardware yang aku mahu dan pasangkanya.Cara tersebut lebih murah dan pc pun power giler-giler..pc yang aku guna sekarang pun dah genap dua tahun..selama tu juga aku tak pernah upgrade kecuali monitor aku yang aku tukar kerana rosak..masa aku nak buat custom made aku benchmark guna game Crysis dari Crytec sebagai asas kerana game tersebut sangat demand dari segi RAM,CPU dan graphic card..




Game nih yang aku main sekarang.. Call of Duty: Mordern Warfare 2. Best giler..aku minat babak yang kat airport russia yang membunuh orang awam sesuka hati..boleh dengar orang ramai jerit kyahhhhh!!!Boleh tembak orang ramai yang sedang melarikan diri sambil menjerit..Lepas tuh lanyak Spetnaz yang datang..best..





View dari scene nih player nih baik sikit..first aku main scene nih aku terus discharge light machinegun aku..hehehe no warning..kill them all and no mercy (in game only)

Kawan aku pernah cakap pada aku..dia risau aku akan tikam orang semata-mata nak eksperimen tengok orang menjerit kesakitan,meraung meminta tolong dan belas kasihan..Memang aku suka keganasan..(read) dalam movie,game dan video saja. Cuma cara tuh saja yang tak menyalahi undang-undang dan yang penting tiada real kasualti yang sebenar.Aku juga minat FPS lain macam Half Life 2,crysis,battlefiled 2 dan yang sebaya denganya asalkan graphic cun.Cuba try main Neverwinter Night..atau main X3 terran conflict very fancy graphic dia..

Aku sangat memilih dalam menonton movie..aku ikut keutamaan action>lawak>drama..kalu action aku lebih berminat jika watak jahat yang menang..macam filem swordfish..Kalau filem melayu memang aku kureng giler2..baru tengok dua minit dah bosan..filem seram melayu aku selalu salah tafsir sebagai filem komedi..filem aksi melayu aku selalu aku salah tafsir sebagai drama..drama melayu aku selalu salah tafsir anak sedara aku berebut gula-gula..

Mungkin reader akan anggap aku psycopatic..sebab aku suka keganasan,suka tengok orang menderita dan yang sebaya denganya..read:aku cuma suka tengok dalam movie,game atau video sahaja..realiti aku suka something yang chubby,comel,sesuatu yang tenang dan peace!!Jangan lupa aku seorang yang mudah mabuk darah dan gayat..Aku juga takut lintah(kalau dia dalam mulut lar) kalau dia dok kat luar berenang-renang atau lekat kat badan aku gelak jer..aku juga takut labah-labah tapi jenis yang berbisa jek..kalau tak aku buat tak tahu jer..pendek kata aku takut benda yang boleh mengancam aku jek..normal lar kan..

No comments:

Post a Comment