PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





07 June 2010

Skodeng hoye..hoye..hoye..

Yabeda beduuuuuuuuuuuuuuuu.....sok ari terakhir aku bertugas sebelum aku off.Boleh balik kedah..dengar kata sana hujan hari-hari n my peberet is rainy day.cos bila ujan adalah time hibernasi..kejer tido jek..yer lar kalau keluar kener panah kilat lak..kampung aku dah ada kes..kener lak ubi kayu rebus dengan nyiok..kopi secawan..perghhh syurga dunia...

Yer sebagai makluman aku tak update blog sehingga 22hb..kampung aku mana ada tiang telefon apatah lagi berukband..


Tapi meh kita tengok tong drum..besa tengokkan? Bila dalam tong drum tuh diisi simen mesti lar something fishy kan..salah satu cara menghaibkan mangsa bunuh..Bila tengok tong drum teringat rakan aku yang berlari sambil membawak tong drum berisi separuh dengan air..yer lar kener lar biasakan diri melanyakkan diri sendiri sebelum dia kener lanyak..kang nanti nak pikul keter kebal senang..setakat thread keter kebal tak yah guna anti tank..gigit jer bolt dia..dah barai keter kebal...huhuhu hebatkan komando..







1 comment:

  1. hahaha...aku tau la ko syok nak balik kpg sbb nak kawin kan..klu xda berukband kat kg ko tu...ko kan ada berukband ko sendiri..hahahaha

    ReplyDelete