PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





24 May 2010

Skodeng Woah!!!!

Firstly aku pon tak tahu kat mana video nih dirakam. Tapi jika orang bertindak macam nih maksud dia memang depa marah sangat-sangat lar..kita boleh melaksanakan hukuman bunuh dengan apa cara sekalipun asalkan kematian berlaku dengan sepantas mungkin.

Tetapi membakar manusia secara hidup-hidup sememangnya dilarang keras dalam Islam. Bila aku upload gambar macam nih bukan bermakna aku suka tengok sambil melompat kegembiraan..aku nak berkongsi bersama agar kita ambil ikhtibar tiada negara yang dijajah dengan ketenteraan akan aman.. tak kira dijajah untuk meluaskan jajahan,nak bolot hasil bumi atau nak bebaskan negara terbabit dari diktator kemudian nak terapkan demokrasi semacam yang berlaku di Iraq..Kita ambil pengajaran dari kesilapan orang lain..

video

Baru-baru nih aku nek eskalator..semasa aku kat eskalator tingkat 4 aku tengok bawah..mula ler aku rasa pening giler-giler sebab aku gayat..kemudian aku terbayangkan apa akan jadi kalau eskalator tuh runtuh masa aku nek..mesti poyo giler dan tragis jadiknya..lagipun eskalator sebelah tuh dah dibuka step dia untuk dibaiki..lepas membeli belah aku turun pakai lift..nasib baik lar aku tak pikir cabel lift putus kalau tak cam maner aku nak turun lak..macam hampeh kalau orang yang gayat nih..dulu aku ok..setakat berpuluh-puluh tingkat tuh celah gigi jek..no fear..tapi sejak traged aku kemalangan tuh terus phobia..

No comments:

Post a Comment