PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





31 May 2010

Skodeng sempat lagi peluk bantal.

Satu cara yang popular orang membunuh diri adalah dengan ubat secara berlebihan terutama ubat tidur..kat Malaysia ubat tidur adalah ubat kawalan..pengambilan adalah atas nasihat doktor jer..

Mengingatkan aku..dulu aku pernah telan panadol 20 bijik sekaligus..nak high lar..lagi pun dah orang ajar..aku bodoh lagi..tak der pengetahuan..tak tahu pun panadol mampu membunuh..tapi alhamdulillah aku tak expired walau oberdoz..tobat dah tak nak wat lagi..dah diberi peluang bernafas lagi, aku sangat-sangat hargai.. Skang nih sakit pala aku tak ambil panadol..aku picit belakang leher atau minum 100+ atau aku tidur bagai nak giler..lagi selamat..cuba ler..








3 comments:

  1. lu ske bagi gwa rase nak muntah kan...
    ergh....

    wek...
    gyahahahahahaah~

    ReplyDelete
  2. Nama pun bunuh diri pas tuh orang tak tahu..dah banyak hari baru orang tahu..weh aku wat pos nih sambil makan nasik jer..stedi je..tapi kalau depan mata mau usus aku dok kat dada..hehehe..

    ReplyDelete
  3. Da lama...bru tebaca post nie...awat teruk sngt muka mayat tu?...ewww

    ReplyDelete