PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





16 May 2010

Skodeng half of it

Yay...Pc aku selamat menjalani pengformatan. Kalau guna Vista atau Window 7 memang kejap jek nak install. Tapi better guna 7 sebab aku guna 7 memang stabil.Aku format sebab kener spyware dengan virus mungkin sebab aku bypass firewall window dengan ISP aku. Aku dah tak suka nak pakai XP sebab bila format 500 giga hardisk sangat lambat dan nak install OS makan masa yang lama.

Lagipun dengan directx 10 memang seswai untuk gaming..cool..

Harap-harap gambar yang dipaparkan menimbulkan keinsafan dan timbang rasa kepada pemandu dan pengguna jalan raya. Pejalan kaki pun dikira pengguna jalan raya gak.






Kalau nak speeding giler2 men lar Need for Speed. Siap boleh langar polis lagi..bukan takat tuh jer nak nek keter aper pun tak per..tapi jangan la nko orang langgar polis kat luar betul-betul lak..barai perut kena dengan MP5.


No comments:

Post a Comment