PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





10 May 2010

Skodeng best pren.

Aku asa semua orang ada best pren. Tak kira dia penjenayah ker atau orang kebanyakan, pasti ada best pren. Tak banyak sorang pun boleh kira jugak. Bila dah ada best pren mesti lar asa kepoyoan tu melampau-lampau. Tapi ada dikalangan kenalan kita yang melampau-lampau kesetanan dia dengan menikam kita dari belakang,pijak kepala dan bermacam-macam lagi.

Kalau kat depan kita bukan main baik..bukan setakat pijak semut, semut tak mati..semut pijak dia pun konpom tak mati jugak..kalau tak aman la sikit hidup kita..bukan nak simpan sikap berdendam..tapi bila kenalan menabur fitnah dengan sengaja dan berniat memburukan kita boleh hilang kesiuman kita. Mula lar kita nak mengilai-ngilai ala pontianak.

video

Aku tak tahu lar jika ada rakan yang sanggup menyabung nyawa untuk selamatkan kita seperti anjing nih buat kat rakan dia.

Aku kadang-kadang aku terpikir nak tukar nick aku kepada AKU BUKAN SHAPIK. HAR3..Tapi ada orang tikam belakang pun ok gak pa.. Ada gak hiburan yang trill gila babi..At least ada gak tempat nak berlatih tinju..

Komputa (mak aku selalu salah sebut) atau pc aku dah idup balik. Dah upgrade primary dari 160 giga kepada 500 giga. Secondary masih belum sampai..750 giga. Aku ingat nak upgrade AMD 6 core plus Dual Nvidia 9800 GT mesti gempak gila plus dengan 8 giga RAM. Tapi bila aku tengok balik AMD 6 core baru jer kuar terus aku cancel sebab biasa first edition dia ada masalah. Kena tunggu dia upgrade dulu.

Setelah aku study punca kebakaran power cabel SATA aku..aku ambil keputusan tukar kepada spec 20 AWG (american wire gauge) lebih tebal berbanding 26 AWG.Aku masih lagi memakai master cooler dan power supply yang lama sebab dengan hardware pc aku masih lagi boleh support melainkan aku tukar 9600 GT kepada 9800 GT pas ni mungkin aku akan tukar 4 giga RAM 800 kepada 4 giga 1066.

1 comment:

  1. d'uh...
    aku nak kawan ngan anjing tuyh larh...
    kawan manusia aku xtentu nak slamatkan aku mse tuyh....
    gyahhahaha!~

    ReplyDelete