PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





27 April 2010

Wait da menet

Mulai esok aku akan upload video dan picture yang gored giler-giler..mari kita saksikan ramai-ramai peyembelihan tentera rusia oleh pejuang chechnya. Lepas tengok mari kita fikir ramai-ramai ke mana hala tuju negara kita.

Semalam aku ada terfikir selagi rakyat malaysia tidak terdedah dengan kekejaman manusia terhadap manusia lain apabila negara bergolak. Rakyat tidak akan terfikir dan bersyukur dalam menjaga perpaduan. Semasa negara menuntut kemerdekaan segenap orang bersatu atas matlamat yang sama.kenapa? Negara kita dijajah selama 446 tahun!!!Permulaan kisah sedih ini adalah dari hasad dengki dan pembelotan. Bila kepentingan diri sendiri diutamakan,negara tergadai selama 446 tahun. Woahh kita dah pernah jadi macam kat bosnia dan chechnya. Zaman darurat selepas Japan kalah WW II dan tragedi 13 May.

Tapi kita selalu lupa..melainkan perkara tu terjadi ke atas kita dan keluarga kita.Aku ahli parti dot dot dot..Tapi aku tak kisah siapa yang menang. Asal boleh mentadbir, kalau kalah boleh cuba setiap lima tahun. Tuhan tidak tanya kamu parti politik mana bila mati dan pangkat tak dibawa bersama ke dalam kubur!!

No comments:

Post a Comment