PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





22 April 2010

Skodeng fewitttt..

Macam maner? Ader nafsu? Impose jek. Tapi disebalik impose nih adakah anda seorang yang bernafsu kegajahan yang mengedik-gedik?Adakah anda lelaki yang suka main bontot?Nyahhh...auwwww...*pang*!! Boleh cop lima jari..siap dengan cap jari ader skali kat pipi. Dulu pernah terjadi seekor nyah yang meng-oper dirinya kat aku dengan bayaran RM 25. Kulit putih, dada dia ngam. peberet aku 32B. Aku tahu sebab dia pakai baju ketat. Mula tuh aku tak tahu. Tapi biler kawan aku bagitau..aku tiba-tiba mendapat migrain dan loya-loya.

Bukan taste aku nak main bontot nih..Aku normal.Alhamdulillah..Satu nikmat dan anugerah tuh.



No comments:

Post a Comment