PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





11 March 2010

Skodeng Posmen melampau-lampau..

Aku mendapat rakaman video ini dari kawan aku.Menjejaskan imej keposmenan kita sajer.. Aku rasa ramai yang tak setuju dengan tindakan dia nih. Kalau kita larang jangan buat..mungkin dia kata ikut suka aku la.. Tapi kalau Pos Malaysia nak buang pun iku suka Pos Malaysia jugak la yer..Bagi aku kalau dia nak buat aksi ini tunggu bagi habis waktu kerja dan tukar dulu seragam dia.

Thanks a lot Fauzi

2 comments:

  1. cm siot je..
    ku lau jumpe mamat ni..
    siap ar die..
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. Sumbat kat karong pos tuh pas tu label TO HELL

    ReplyDelete