PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





08 March 2010

Skodeng melubangkan sengaja or tak sengaja

Koleksi x-ray yang best-best



Mungkin ada seeker yang miss tembak paku, aim kat leher tapi terkena lak kat kepala. Macam mana nak cabut pun aku tak yahu..pakai hammer kot..




Nampak tak kepala berus gigi dibahagian kanan tu? Samada ubat gigi Callgate yang dia pakai benar-benar berkesan,gigi kuat dan sihat atau terpatah secara tidak sengaja.




Aku pun conpius macam mana jarum boleh ada kat lubang dubur dia..Agaknya dia tertelan jarum pas tuh pergi buang air besar terus sangkut kat dubur.



Hang pa semua tau tak benda nih? Pompuan mesti tau sebab dia orang minat sangat. Bukan semua yek..ada yang bagus n baik guna yang asli.. yang tak baik dia pakai VIBRATOR. Alah benda yang selalu nampak dalam aksi blue tuh. Amik nko sampai tembus rahim..bukan encik rahim..rahim pompuan yek..



Confius macam mana gelas ada kat situ. Dulu aku ada tengok video mazaparker gore.. Dia telanjang pas tu telungkupkan gelas,dia duduk atas gelas untuk masukkan gelas kedalam lubang dubur.. Dah lar lubang sempit..pas tu tiba-tiba *pop* gelas pecah dan dia mengalami pendarahan yang serius.. Hidup lagi..video dia aku dah padam sebab setiap kali aku tengok aku asa loya..aku kan mabuk darah..



Batton termasuk melalui dubur..mungkin idea untuk membunuh diri..dia nih asal penjenayah..fakta dia aku lupa.. Tapi skeleton dia pompuan!!




they shooting at my ass.. Peluru anti aircraft..sakit dowh..at least 20mm paling koman saiz untuk anti aircraft..Nih pun pompoan gak!!





Ha hah!! Tin aerosol..gila ahh..



Botol coke menjadi kebiasaan perempuan untuk melancap. Tapi risiko dia.. bila surung tarik dalam botol akan menjadi vakum dan akan mengalami kesukaran untuk mengeluarkan botol tu..
Kalau timun suka patah kat dalam..selalu jadi nih..
Pernah suatu masa dulu pelajar pompuan sekolah menengah melancap pakai tabung uji dalam makmal semasa kelas berlangsung..tiba-tiba *pop* meraung kat situ lar..cita nih cita lama..berbelas tahun dah..








2 comments:

  1. yeah yg pasal tabung uji pecah tu mmg btol. n skolah tu skolah agama pompuan. kazen aku satu dorm dgn budak tu.

    ReplyDelete