PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





13 January 2010

Skodeng Tengah Pening

Minggu ni tak der post. Draft dah ada tapi aku belum pos lagi.Aku sakit paler giler-giler.Tekanan darah aku drop mendadak. Lagi pun ada banyak lagi aku nak kena belajar pasal blog. Aku tak der sifu. Godak-godak sendiri saja. Ader orang kat tempat aku tanya siapa aku kejer per? Well u know me..

Aku seorang Major dalam TUDM, juruterbang Sukhoi. Ader anak 8 orang semuanya anak dara. Cun tok sah cakap lar. Kalau kao oghang semua tengok mesti gila bayang kulit sememangnya putih gebu tapi aku gelap..

hahaha baca boleh percaya jangan.

Aku cuma nak cakap sebarkanlah blog nih kat kawan-kawan.Hasut dia oghang ehh.Hasut tengok blog nih jer jangan hasut wat benda lain. Nanti kener nick Da SetanMan Boleh tinggalkan komen. Aku nak tahu tanggapan atau pendapat kao oghang jugak.

No comments:

Post a Comment