PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





03 January 2010

Skodeng face off.

Sampai pada seat belakang dia hantam. Orang kedah kata "tu dia aih sampai sit belakang dia qhagas.ghejong la oghang dia"Aku bertugas kat Shah Alam tapi sampai sekarang aku masih lagi dengan loghat kedah pekat aku lagi bila cakap. Cul!!!


Hed on coluson. Deadly!!

Asa macam keta dibuat dari kertas jer

Bila dialihkan lori,jelas nampak kerosakan yg teruk. So mana dia punya driver?


Sebahagian dari anggota badan bahagian bawah. Yang diterjulur keluar adalah tulang belakang mangsa.

Bahagian atas, perhatikan lapisan kulit dan lemak pada muka terpisah dari isi dan tulang.
Emel nih masuk dalam mel box aku dah lama gak lar. Aku tak ingat bila. Jadi aku siarkan semula.

No comments:

Post a Comment