PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





22 January 2010

Skodeng Benda per masuk nih...

Perasan tak pakaian yang berada di atas bone kereta. Tapi mana pulak tuan dia pergi..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Tuan dia dah landing dalam kereta. Kuatkan badan manusia..Tiada kecederaan yang jelas. Agaknya macam aku dulu..Kat luar melecet kulit jer dan calar-calar. Tapi dalam.. doktor tepuk dahi..Bila aku tengok drama swasta yang ada aksi eksiden buat aku garu kepala sebab tak der realnya..
Sama juga dengan gerak khas..bila peluru kena kereta jangan kata berlubang dented pun idaknya. Agaknya body kereta pakai reactive armour tak? Siap boleh deflect peluru.
Aku nak tengok cerita melayu yang ganas..banyak tembak-tembak..banyak letupan..banyak aksi ngeri..Kereta terbabas sampai meletup-letup.. Setakat filem cinta..drama melayu..kat sekeliling aku pun dah banyak..keidupan harian kita sendiri adalah drama melayu..terutama politik sekarang...

1 comment:

  1. Aku nak tengok cerita melayu yang ganas
    -tunggu malaysian jadik sikit liberal on this matter la baru dapat tengok...
    haha~

    ReplyDelete