PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





20 December 2009

Skodeng tedi bear ker pola bear?

Baru2 nih aku ada la beli tedi bear kat anak sedara aku. Suka dia, sampai berguling-guling. Aku teringin sangat nak bela imau boya pun ok gak. Cute!!! Tapi dah tak cute lagi bila dia tersenyum simpul menunjukan taring. Saper cakap boya tak boleh senyum memang aku lempang. Boya juga boleh menggoda dan melarikan anak-anak dara JKK kampung anda.



Mungkin ada yang fikir, apa la dosa beruang nih kena tembak sampai mati? Asa kesiankan, kena pulak dia bawak anak-anak dia yang kecil meraung-raung kat tepi ibu beruang yang dah mati.



Hmm.. dah tak bernyawa lagi..



Takkan pasal rosakkan khemah nak tembak beruang tu..kejam sangat lar..

Oooo.. dia main cakar-cakar upanya. Ala bukanya serius pun..ok aku tipu..serius gak lar..halau jer lar tak yah tembak sampai mati..bberuang bbnatang yyyang cute kan?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hoh!!! Kalau macam nih nak peluk cium lagi ker? Gigi beruang kuat macam pengupas kelapa.


Kena kokak dengan pola bear. sebenarnya kita dibenarkan membunuh binatang jika jelas binatang itu mengancam nyawa kita. Dikira mempertahankan diri. Binatang bukannya faham kalau kita cakap "hands up"!!! kejadian nih kat canada orang nih pun hidup lagi. Kena attack masa dia sedap tidor..Mungkin dia ingat teddy bear..upanya pola bear..memang kena kompang balik lar.

No comments:

Post a Comment