PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





23 December 2009

Skodeng lori bawak kongkrit.


Aku rasa ramai yang pernah berselisih dengan lori yang membawa muatan concrete yang besaq gedabak tu. Aku tak pasti berat dia, tapi aku agak mencecah tan. Kali nih aku nak tunjuk eksiden lori nih.


Mangsa dia seorang lelaki. Perhatikan kaki kiri dia yang terjungkit ke atas. Gambar kartun boleh lar kena hempap boleh tembus lantai umah tapi idup lagi. Tapi ini tak. Real life.. kena hempap alamat penyek lar.




Kecederaan yang extrem parah dari leher sehingga lutut. Muka masih lagi dalam keadaan elok.


Mengunakan back hoe untuk mengeluarkan mangsa

Kepada pemandu kenderaan kecil berhati-hatilah dengan kenderaan berat semasa di dalam perjalanan. Kepada sesapa yang memandu kenderaan berat tu, sebelum perjalanan check dulu fungsi brek.

1 comment:

  1. yeah!!lagi banyak lagi kematian!..aku suke gore tapi aku tak suke tengok orang dah mati..aku suke tengok modes operandi orang tu mati!hehehe...teruskan bersepai kepala!!

    ReplyDelete