PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





02 December 2009

Skodeng gatal hidung atau tangan?




Mat salleh nih aku tak tahu lar. Ada dua cerita pasal gambar nih.

1. menurut mangsa dia nak ilangkan gatal idung dia nih, maka dia mengunakan drill yang nak tebuk dinding tuh..nko orang taukn rotation per minute drill tuh..maka ilang lar idung dia.dia menyaman syarikat pengeluar drill tuh sebanyak 25 juta US kononnya kerana tidak meletak CAUTION: OUT DOOR ONLY NOT INSIDE THE NOSE. budus tul dia ni.

2. percubaan membunuh diri yang gagal.peluru pistol merabakan idung dia. coolkan? aku tak pernah tengok atau dengar orang nak bunuh diri sumbat pistol dlam lubang idung.

Bagi aku cerita pertama lebih masuk akal.sebab mat salleh kat luar sana boleh wat banyak kejer gila macam nih. Okeh tak percaya guyz n gurlz semua pegi kat youtube key in search JACKASS.macam-macam benda bodoh dia orang buat. Tapi orang tadi tuh aku asa dia gatal tangan juga sebenarnya.

buat aku teringat masa masa kat kampung kawan aku cakap kat aku bila aku nak buat kerja bodoh. kacau sarang lebah. berani beb!!! "hang jangan gatai tangan, sat gi kita semua kena ketik mampuih! aku takik pala hotak hang pulak mampuih." kalau translate balik bahasa baku jadi. Jangan gangu sarang lebah itu nanti kita semua dapat bencana. (skemanya)

No comments:

Post a Comment