PERINGATAN

PENDAPAT YANG DITULIS ADALAH PENDAPAT PERIBADI PENULIS, TIDAK MEWAKILI MANA-MANA PIHAK.
TERDAPAT ARTIKEL YANG MENGANDUNGI GAMBAR YANG KETERLALUAN, NGERI, SENSITIF DAN BOLEH MENGUGAT EMOSI.





09 December 2009

Skodeng amik kesempatan..



TIMWOK. Motivasi yang bagus, kerap kali disebut bila menjalankan satu kerja berkumpulan.Susah senang bersama. Tapi kalau mampuih pun mampuih pun sama-sama jugak tuh tak best tu.







friendship always had a limit. remember that. Tanya kawan baik kita sanggup tak dia mati untuk kita? Kalau kena lepuk nanti jangan salahkan aku lak hahahaha.








Kesian..

Ini betul-betul amik kesempatan nih. Tak perlu bersusah payah. siap tersedia tak payah bekejaran sana-sini. Kalau kucing nih memang la buat kita ketawa, apatah lagi kucing jantan tu menunjukan muka kepoyoaan dia. Tapi jangan sapa-sapa lak buat kat anak jiran macam nih.

Take a break.. Jap...
K dah..


Mangsa perang di Iraq. Masih hidup tapi apakah masa depan dia seceria dengan kanak-kanak rebina yang len. Jarang-jarang kita dapat melihat berita macam ni di media. Kononya mengangu perasaan dan ketenangan awam.

Yer la aku setuju gak saper yang nak tengok gambar macam nih. Buat hilang selera makan saja. Lagi pun bukan sedara terdekat kita jadi tak payah lar tengok. Tapi bila terjadi pada anak kita meraung-raung macam nak gila. Bila wartawan nak interview enggan berjumpa sebab trauma atau sebak. Memang betul itu kesan psychology.

Bila aku tunjuk kat kawan-kawan aku semua tak nak tengok sebab jijik, seram, takut atau ada sebab lain kot. Memandangkan aku seorang yang psyco aku minat la. Minat the truth about life.

At least doakan kesejahteraan saudara-saudara seagama yang tekorban.

2 comments:

  1. aku suke konsep blog ko wei..yeah it the truth of life..nape kite mesti takut untuk lihat. sekurang-kurangnya itu akn membuatkan kita lebih insaf dan merasa lebih bersyukur

    ReplyDelete
  2. SHAHIRA:
    uiks? Tak sangka pompuan pun minat tengok gak.
    Biasanya pompuan dia alah sikit gambar macam nih.

    ReplyDelete